سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

خدمات پس از فروش(گارانتی)

بسمه تعالی

شرکت نگین همراه اوجان در راستای رفاه حال مصرف کننده گان گوشی های تلفن همراه که مشوقان اصلی ما در این زمینه می باشند خدمات پس از فروش را با شرایط مندرج ذیل راه اندازی و مدیریت می نماید. لذا همراهی شما باعث دل گرمی ما می باشد.

ساعت و نحوه مراجعه به شرکت

شرکت همه روزه به غیر از روز های تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۹ آماده پاسخ گویی به مراجعه کننده گان و تماس گیرندگان محترم می باشد که از طرق زیر میتوانند با ما ارتباط برقرار کنند.

۱- تماس با شماره تلفن ۰۴۱۳۵۵۴۶۳۹۱ و بیان ایراد دستگاه تلفن همراه و راهنمایی کارشناسان شرکت.

۲- مراجعه حضوری به آدرس:(تبریز- چهارراه شریعتی- بازار بزرگ شریعتی- طبقه سوم- واحد یک- شرکت نگین همراه اوجان).

۳- ارسال ایمیل به آدرس neginhuarantee@gmail.com و بیان مشکل و پاسخ گویی کارشناسان در سریع ترین زمان ممکن.

شرایط پیگیری گارانتی

مشتریان عزیز که تلفن همراه انها پذیرش شده و در حال رسیدگی می باشد می توانند با شماره تلفن ۰۴۱۳۵۵۴۶۳۹۱ در ساعت مشخص شده تماس بگیرند و از آخرین وضعیت تلفن همراه خود مطلع شوند.

شرایط گارانتی شرکت نگین همراه اوجان

۱- گارانتی وکلیه شرایط پس از فروش شرکت شامل محصولات تقلبی و فاقد کارت گارانتی نمیگردد و تشخیص و بررسی عیب های دستگاه در تمامی موارد بر عهده کارشناسان رسمی شرکت می باشد.

۲- آسیب های فیزیکی و ضایعات ناشی از هر گونه ضربه خوردگی، افتادگی، سایش ناشی از سقوط دستگاه، تماس دستگاه با آب، یا هرگونه مواد شیمایی که باعث اکسیده شدن و اختلال کار دستگاه می شود قرار گرفتن گوشی در معرض آتش، حرارت زیاد، گردوغبار شدید، و هرگونه نوسانات برقی حوادث طبیعی یا تحت فشار قرار گرفتن دستگاه لقی یا شکستگی سوکت شارژ باعث ابطال گارنتی می شود.

۳- استفاده ناردست از دستگاه و مواردی خارج از سازگاری و استاندارد های تعیین شده در دفترچه راهنمای گوشی باعث ابطال گارانتی میشود.

۴- اقدام به سرویس و هرگونه تعمیر یا بازشدگی و دستکاری دستگاه توسط اشخاص متفرقه باعث ابطال گارنتی می شود.

۵- گم شدن و خدشه دار شدن و یا پارگی، برچسب روی کارت گارانتی باعث ابطال گارنتی می شود.

۶- مشکلات ناشی از فلش کردن یا رایت رام و نرم افزار های غیر مجاز توسط افراد متفرقه و دانلود و نصب برنامه های غیر مجاز که باعث اختلال در کار گوشی می شود و همچنین روت کردن و هرگونه عمل قفل گشایی و Brick  کردن گوشی موجب ابطال گارانتی می شود.

۷- هرگونه خرابی بر اثر استفاده از لوازم جانبی که مورد تایید شرکت نمی باشد.

۸- LCD تلفن همراه و لوازم جانبی شامل گارنتی نمی باشد.

۹- در زمان پذیرش گوشی ارائه کارت گارانتی معتبر شرکت الزامی می باشد.

۱۰- روند رسیدگی به گارنتی برحسب مشکل دستگاه از ۲ روز الی ۲۰ روز کاری خواهد بود.

 ۱۸ ماه خدمات پس از فروش از لحظه فعال سازی و تعویض در صورت عدم تعمیر در
زمان ۲۰ روزه در صورت موجودی تعویض در صورت عدم موجودی مدل بالاتر به مشتری
ارائه خواهد شد.

در صورت برطرف نشدن مشکل یا ثبت هر گونه شکایت می توانید از روش های زیر اقدام نمایید.

۱- تماس با تلفن ۰۴۱۳۵۵۴۶۳۹۱ و صحبت کردن با مدیریت خدمات.

۲- ارسال متن شکایت به ایمیل neginguarantee@gmail.com که بعد از دریافت شکایت در کمترین زمان ممکن با مشتری تماس خواهد گرفته شد و سپس متن شکایت از طریق مدیریت مجموعه بررسی خواهد شد.

X